Veel gestelde vragen
Inschrijven op ons kinderdagverblijf of buitenschoolse opvang kan via het online-inschrijfformulier op de website. Deze button vindt u wanneer u op ons 'huisje' drukt. Mocht u er niet uitkomen kunt u contact opnemen met ons hoofdkantoor.
Inschrijven voor uw ongeboren kind kan via ons online-inschrijfformulier op de website. Deze button vindt u wanneer u op ons 'huisje' drukt. Uiteraard weet u wanneer uw kindje nog niet geboren is het BSN-nummer van uw kind niet. Hier kunt u dan op het inschrijfformulier 123456789 invullen. Mocht u er niet uitkomen kunt u contact opnemen met ons hoofdkantoor.
Inschrijven voor uw tweede kind kan ook via ons online-inschrijfformulier op de website. Deze button vindt u wanneer u op ons 'huisje' drukt. Achter de schermen zal ons hoofdkantoor uw beiden kinderen met elkaar koppelen. Mocht u er niet uitkomen kunt u contact opnemen met ons hoofdkantoor.
U ontvangt uw factuur elke 18e van de maand. De facturen worden verstuurd naar het e-mailadres dat bij de inschrijving is genoteerd. Tijdens de inschrijving machtigt u ons om automatisch te incasseren. Elke 25e van de maand wordt er geïncasseerd vanuit uw bank. Wanneer u niet wilt dat wij automatisch incasseren, dan geeft u dit aan tijdens het financieel gesprek dat u van ons ontvangt op het hoofdkantoor, of u stuurt een e-mail naar administratie@secondhomekinderopvang.nl waarin u vraagt om de betaling op rekening te zetten.
Het kan voorkomen dat u vragen heeft over uw factuur, bijvoorbeeld over bepaalde kostenposten of de betalingswijze. Wij begrijpen dat het belangrijk is om hier duidelijkheid over te hebben en dat u zo snel mogelijk geholpen wilt worden. Daarom bieden wij verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. U kunt ons telefonisch bereiken op het nummer 036 750 29 50 en kiezen voor optie 1 om direct doorverbonden te worden met onze administratie. Onze medewerkers staan u graag te woord en zullen hun uiterste best doen om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Daarnaast kunt u ook altijd een e-mail sturen naar administratie@secondhomekinderopvang.nl. Onze administratieve medewerkers zullen uw e-mail zo snel mogelijk beantwoorden en eventuele onduidelijkheden proberen op te helderen. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en zullen er dan ook alles aan doen om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Aarzel daarom niet om contact met ons op te nemen als u ergens vragen over heeft. Wij helpen u graag verder!
Wij noteren op uw overeenkomst van de BSO dat u al vanaf 11.30 betaald. Dit hebben wij op jaarbasis uitgerekend dat het voordeliger is. Hierin zitten dan alle vakantie en studie/marge dagen van uw kind in gekoppeld. Anders moet u elke maand andere uren vanuit de BSO doorgeven aan de belastingdienst. Nu heeft u een standaard maandpakket.
Als u graag de overeenkomst wilt veranderen of wijzigen, dan vragen wij u om een mail te sturen naar info@secondhomekinderopvang.nl. Hierin kunnen wij samen met de locatie manager van de vestiging kijken of uw aanvraag mogelijk is.
Als uw kind 4 jaar wordt, dan eindigt automatisch de overeenkomst voor de kinderopvang. Wilt u graag dat de overeenkomst door gaat naar een van onze BSO locaties, dan zouden we het prettig vinden als u een mail naar info@secondhomekinderopvang.nl en het hierin aan ons door geeft. Dan kunnen wij een nieuwe overeenkomst voor u aanmaken.
Het kan natuurlijk voorkomen dat u extra opvang nodig heeft voor uw kind/kinderen. Indien de groeps- en personele bezetting dit toelaat is dit mogelijk. Een extra opvang dag vraagt u aan via het ouderportaal/app. Indien we de extra dag kunnen goedkeuren, dan ontvangt u hierover een melding.
Wanneer u nieuw bent bij onze organisatie ontvangt u vanuit ons een mail met de uitleg over de 'ouderportaal' app en waar u deze kan downloaden. Onze pincode is 0356. Lukt het niet of komt u er verder niet uit, dan kunt u het hoofdkantoor bellen
Nee, feestdagen kunnen niet worden ingezet voor andere dagen
U kunt de overeenkomst opzeggen door een mail te sturen naar info@secondhomekinderopvang.nl. U ontvangt van ons altijd een bevestiging. Wij hanteren de wettelijke opzegtermijn van 1 maand. U kunt op elke dag van de maand opzeggen.
We hebben een handige rekentool beschikbaar op onze website waarmee u eenvoudig uw eigen bijdrage kunt berekenen. U kunt via de pagina Tarieven en vervolgens de knop Rekentool de tool openen om uw eigen bijdrage te berekenen. Heeft u hierbij hulp nodig? Dan kunt u altijd vrijblijvend een afspraak maken met onze financieel manager voor extra begeleiding en advies. U kunt mailen naar administratie@secondhomekinderopvang.nl of bellen naar 036 750 29 50 (optie 1)